Урядом України введено карантин, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу. МОЗ рекомендує уникати людних місць та дотримуватись дистанції не менш ніж 1,5 метра від інших людей.
Оскільки існує загроза поширення вірусу, похід до абонентського відділу – це зайвий ризик, як для абонентів, так і працівників, що спілкуються із споживачами.
Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення вірусу, з 18 березня до 3 квітня 2020 року, всі консультації здійснюватимуться в онлайн режимі.
МКТБ переходить на особливий режим роботи, який передбачає дистанційну форму роботи зі зверненнями громадян .
Телефони абонентського відділу: 46-29-18, 46-29-19.
Телефони колл-центра служби інформації: 47-09-41, 47-09-42, 47-09-43, 47-12-04, (093) 170-01-12, (099) 489-45-66, (098) 068-24-61.
ВАЖЛИВО: під час подачі заявки обов’язково вказуйте контактний номер телефону.
Історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача за посиланням, також передбачена функція онлайн оплати декількома платіжними системами.
На офіційному сайті підприємства функціонує онлайн-приймальня, де ви оперативно зможете отримати консультацію.
Прийом абонентів з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за попереднім записом. Телефони для запису вказані вище, зверніть увагу, що надсилаючи запит про особистий прийом ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть контактний телефон та питання з яким вам необхідно завітати до абонентського відділу підприємства.
Бережіть себе та близьких!
Миколаїв, вул. 8 Березня,51
+38 (093) 1700112
+38 (099) 4894566
+38 (098) 0682461
470941, 470942, 471204, 1569