Выбор языка

Миколаїв, вул. 8 Березня,51
1569 (багатоканальный),
470941, 470942, 470943
+38 (093) 1700112 
 (099) 4894566, (098) 0682461

Мені треба виїхати. Як мені вчинити?

Вам необхідно замовити припинення послуг:

- Або зайти на свою сторінку статистики, натиснути на кнопку «Заявки на зміну послуг", потім "Змінити / додати послугу" і вибрати "припинення послуг" (в самому низу списку). Обов'язково натиснути кнопку "Відправити"!

- Або з документом, що підтверджує Вашу особу необхідно прийти в офіс НКТВ за адресою: 8 Березня, 51. Там заповнити відповідну форму.

- Активація припинення послуг коштує 10 грн.

 


На який термін я можу оформити припинення послуг?

В даний момент Ви можете призупинити послугу на термін не більше 100 днів. Після чого обліковий запис буде активовано автоматично.

Як мені включити обліковий запис після припинення послуг?

Ви можете це зробити двома способами:

    Або зайти на свою сторінку статистики, натиснути на кнопку "Подати заявку на відновлення послуг", потім "Відновити надання послуг" та підтвердити замовлення. Після чого обліковий запис буде активовано за умови наявності на рахунку коштів для активації послуги доступу в Інтернет і послуги "Реальний IP-адреса" (якщо використовується). При нестачі коштів обліковий запис включена не буде!
    Або з документом, що підтверджує Вашу особу, необхідно прийти в офіс НКТВ за адресою: 8 Березня, 51. При собі мати фінансові засоби (якщо потрібно для активації пакету послуг).


Я давав заявку на припинення послуг, а на 1569 мені сказали, що я відключений фізично і підключення мені обійдеться в 50 грн. Чи правомірно це?

      Так, дійсно, якщо абонент давав заявку на припинення послуг, і по закінченні 100 днів; не активував самостійно обліковий запис, а на рахунку у абонента немає грошей на підтримку послуги Інтернет, то через 30 днів його відключать фізично. Робиться це відповідно до п.4.4 договору.


Яку загальну суму мені необхідно сплатити після припинення послуг?

    При включенні після припинення послуг Вам потрібно оплатити тільки вибрані послуги (послугу доступу в інтернет, реальний ip-адреса і т.д.). За підключення до мережі нічого платити не потрібно.

   Але якщо абонент потрапив під фізичне відключення, то йому необхідно буде заплатити 50 грн. за підключення, плюс оплатити обрані послуги (послугу доступу в інтернет, реальний ip-адреса і т.д.)


Я втратив лист з логіном та паролем доступу в Тріон. Як я можу їх дізнатися?

    Дана інформація є конфіденційною і по телефону не повідомляється. Отримати новий лист налаштувань можна тільки в офісі НКТВ за адресою 8 Березня, 51. При собі необхідно мати паспорт людини, на якого зареєстрована обліковий запис і 10 грн.


Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план можна двома способами:

    Необхідно поповнити рахунок тарифного плану, на який Ви хочете перейти. Потім на Вашій сторінці статистики в полі "Послуги" натиснути кнопку "Заявки на зміну послуг". У сторінці, що відкрилася, натиснути на "змінити/додати послугу", вибрати зі списку, що відкрився, необхідний тарифний план і ОБОВ'ЯЗКОВО натиснути на кнопку Відправити. Якщо засобів на Вашому особовому рахунку досить, то перемикання на послугу буде зроблено відразу. При зміні тарифного плану у бік зменшення необхідно врахувати суму 30 грн при поповненні рахунку.

    Необхідно прийти в офіс НКТВ за адресою 8 Березня, 51. При собі необхідно мати документ, що підтверджує Вашу особу. У офісі Ви заповните відповідну форму і сплатите новий тарифний план. Усі інші дії виконає працівник офісу.


Я поповнив рахунок, а Інтернет не з'явився.

Телефонуйте в Технічну підтримку за вказаними на сайті телефонами.


Підключення до Тріона відбувається, але сторінки не відкриваються

Можливо на Вашому особовому рахунку негативний баланс. В іншому випадку телефонуйте в службу технічної підтримки компанії (тел. 15-69).


Що робити при зміні місця проживання?

При зміні місця проживання можна зберегти свій аккаунт, кошти на особовому рахунку, логін і пароль доступу до мережі. Але необхідно з'ясувати технічну можливість підключення до мережі НКТВ за новим місцем проживання. Це можна дізнатися за тел. 15-69. Вартість підключення за новим місцем Вам обійдеться в 50 грн і 4,50 грн за метр по квартирі абонента. Заявка на переїзд оформляється в офісі НКТВ за адресою 8 Березня, 51 або по т.15-69


Я купив новий ПК, згідно з інструкцією справив всі налаштування, а при спробі підключитися до Тріона видається помилка 800/868.

У мережі Тріон йде прив'язка IP-адреси до МАС-адресою (фізичній адресою мережевої карти). Вам необхідно зателефонувати в службу Технічної Підтримки (тел.15-69) і повідомити МАС-адреса нового ПК.

м. Миколаїв, вул. 8 березня, 51

тел. 462918, 462919

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.